اسپلیت میتسوبیشی

اسپلیت میتسوبیشی

اسپلیت میتسوبیشی

اسپلیت میتسوبیشی

  • ۰
  • ۰

کولرگازی مدل MSGH18/MUGH18

کولرگازی مدل MSGH18/MUGH18 یکی از محصولات فوق العاده و پر کاربردی است که دارای ویژگی ها و فناوری هایی می‌باشد که باعث منحصر به فرد شدن این دستگاه نسبت به سایر محصولات مشابه شده است . این دستگاه به طور کلی دارای گاز مبرد R410A ، یک عدد پنل داخلی ، یک عدد یونیت خارجی ، کمپرسور روتاری ، عملکرد سرمایشی ، برچب مصرف انرژی A ، ظرفیت سرمایشی 10 الی 20 هزار ، میزان پرتاب باد 12 متر ، نوع برق مصرفی تک فاز ، فیلتر نانوپلاتینیوم ، ریموت کنترل هوشمند ، حالت سرمایشی اقتصادی ، گاز R410A و برخی از امکانات دیگر می‌باشد ، برای آشنایی بیشتر با این دستگاه با ما همراه باشید .

کولر گازی مدل MSGH18/MUGH18 میتسوبیشی از دارای پنل داخلی با ابعاد 33x110x24 سانتی متر بوده که این ابعاد کاملا جمع و جور می‌باشد و فضای کمی را اشغال می‌کند و وزن آن 16 کیلوگرم بوده که نسبت به وزنی که دارد میتواند روی اکثر دیوار خانه هایی که حتی مقاومت کمی دارند به راحتی نصب شود . پنل داخلی این دستگاه باتوجه به بهینه سازی و صدا گیری هایی که شده است از محدوده صدا 34 الی 45 دسی بل برخوردار بوده که این میزان صدا بسیار کم می‌باشد و این امکان را به کاربر می‌دهد ، بدون اینکه آرامش محیط را بهم بزند از دستگاه خود در هر زمانی استفاده نماید . همانطور که در کمی قبل تر به مجهز بودن یونیت خارجی این دستگاه اشاره کردیم ، این یونیت خارجی از ابعاد 55x70x29 سانتی متر برخوردار بوده و اندازه کاملا استانداردی را دارد و معمولا بیرون از خانه روی پشت بام ها قرار می‌گیرد و جنس بدنه آن ورق گالوانیزه بوده ، این ورق باتوجه به ساختاری که دارد از استحکام و مقاومت زیادی برخوردار بوده و میتواند در شرایط آب و هوایی مختلف به خوبی طاقت بیاورد و مانع از آسیب دیدگی و کاهش بازدهی این کولرگازی میتسوبیشی بشود ، همچنین میزان صدای خروجی آن تنها 34 الی 45 دسی بل بوده و هنگامی که در حال فعالیت است برای شما یا همسایگانتان هیچ مزاحمتی ایجاد نخواهد کرد .

MSGH18/MUGH18

کولرگازی مدل MSGH18/MUGH18 دیواری در یونیت خارجی خود کمپرسور روتاری را دارا است ، کمپرسور در اصل قلب تپنده این دستگاه محسوب می‌شود و به همین خاطر است که یونیت خارجی از بدنه مقاوم و مستحکمی برخوردار می‌باشد تا مانع آسیب دیدگی کمپرسور بشود . کمپرسور وسیله ای است که نقش تولید سرمایش دستگاه را برعهده دارد و گاز مبرد را مکش کرده و تحت فشار قرار می‌دهد تا گاز فشار مناسبی بدست آورده و به سمت لوله های خروجی هدایت شود . کمپرسور اسکرول از حرکت جابجایی مثبت از نوع چرخشی بهره مند بوده که دارای تیغه هایی با قابلیت چرخش 360 درجه ای است ، ای نوع کمپرسور گاز مبرد را از اواپراتور مکش کرده و به خوبی تحت فشار قرار می‌دهد و با چرخش تیغه ها و برخورد گاز با پره ، گاز متراکم شده با فشار به سمت لوله خروجی هدایت می‌شود . این کمپرسور باتوجه با ساختاری که دارد مناسب برای مناطق شرجی (حاره ای) است . لازم به ذکر است که این کمپرسور از تکنولوژی تروپیکال برخوردار بوده و توانسته شرایط کارکرد تا دمای 52 درجه سانتی گراد را بدست بیاورد و به خوبی در این دما تولید سرما کند .

  • ۹۹/۰۱/۱۴
  • آقای قادری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی