اسپلیت میتسوبیشی

اسپلیت میتسوبیشی

اسپلیت میتسوبیشی

اسپلیت میتسوبیشی

  • ۰
  • ۰

کولرگازی مدل MSH-A30

کولرگازی مدل MSH-A30 با عملکرد کم صدا و آرام همراه با کنترل اتوماتیک و روشن شدن اتوماتیک تولید و روانه بازار شده است . این دستگاه با استفاده از امکاناتی که دارد میتواند محیط خانه را به خوبی بدون صدای اضافی به دمای مطلوب برساند .

کولر گازی مدل MSH-A30 دیواری دارای ظرفیت 30 هزار همراه با عملکرد سرمایش و گرمایش بوده که میتواند در روز های مختلف سال برای شما کاربرد داشته باشد ، همچنین از مصرف انرژی معمولی برخوردار بوده و گرید B را بدست آورده است . پنل داخلی این دستگاه که در خانه کاربر روی دیوار نصب می‌شود ، از طول 110 ، عمق 25 و ارتفاع 32 سانتی متر برخوردار بوده که این میزان کاملا مناسب و استاندارد برای دستگاه می‌باشد ، همچنین این پنل 37 دسی بل صدای خروجی در حداکثر توان کارکردی خود داشته و آرامش شما را اصلا به هم نخواهد زد . پنل خارجی دستگاه نیز که بیرون از خانه و روی پشت بام یا تراس قرار می‌گیرد از طول 85 ، عمق 33 و ارتفاع 84 سانتی متر برخوردار بوده و وزن آن به خاطر داشتن کمپرسور 77 کیلوگرم است .

کولر های گازی با استفاده از کمپرسور عملیات سرمایش یا گرمایش را انجام می‌دهند ، کمپرسور ها در انواع مختلفی وجود دارند که هرکدام برای شرایط آب و هوایی خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرد ، نوع کمپرسور بکار رفته در کولر گازی مدل MSH-A30 روتاری بوده که این کمپرسور مناسب برای شرایط آب و هوای معتدل می‌باشد و ظرفیت 30000 بهره مند بوده که با این میزان ظرفیت میتواند خانه هایی با متراژ بالا را به خوبی مورد پوشش خود قرار دهد .

کولرگازی مدل MSH-A30

برای تعین میزان پوشش دهی کولر گازی مدل MSH-A30 میتسوبیشی نمیتوان عدد ثابتی تعیین کرد چراکه بازدهی دستگاه در شرایط مختلف متغیر است ، به عنوان مثال اگر از این دستگاه در مکان هایی که میزان رفت و آمد و تعداد افراد حاظر زیاد باشد قطعا بازدهی دستگاه کاهش پیدا می‌کند و شرایط بسیاری دیگر ، به همین خاطر تعیین میزان متراژ پوشش دهی کولرگازی دیواری میتسوبیشی یا هر برند دیگری کاری سخت و دشوار بوده و توسط کارشناسان ما انجام خواهد شد و میتوانند شما را به خوبی راهنمایی نمایند .

  • ۹۹/۰۱/۱۴
  • آقای قادری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی