اسپلیت میتسوبیشی

اسپلیت میتسوبیشی

اسپلیت میتسوبیشی

اسپلیت میتسوبیشی

  • ۰
  • ۰

کولر گازی مدل MSZ-HJ25

کولرگازی مدل MSZ-HJ25 با همراه با کلی امکانات و ویژگی های کاربردی تولید و روانه بازار شده است که میتواند نقش خود را به عنوان یک سیستم سرمایشی و گرمایشی به طور کامل ایفا نماید . این دستگاه دارای فیلتر چندگانه ، توان بازدهی بالا ، راندمان انرژی مناسب ، کمپرسور روتاری ، کیت اینورتر ، برچسب مصرف انرژی A و . . . می‌باشد.

کولر گازی مدل MSZ-HJ25 دیواری بوده و یکی از دیگر از محصولات خوش ساخت و باکیفیت شرکت میتسوبیشی است که دارای کمپرسور اینورتر مجهز به کیت اینورتر است به همین خاطر از مصرف انرژی بسیار کمی برخوردار بوده و توانسته رتبه انرژی A را بدست بیاورد . این دستگاه دارای دو پنل داخلی و خارجی بوده که پنل خارجی آن از بدنه 2 میل سیاه برخوردار بوده و کاملا مقاوم در برابر بارش برف و باران و رعد و برق می‌باشد و اجازه نمی‌دهد که لطمه ای به کمپرسور زده شود ، کمپرسور بکار رفته در این دستگاه از نوع روتاری است که این کمپرسور مناسب برای مناطق آب و هوایی است و توانایی ایجاد هوای سرد یا گرم را نسبت به نیاز کاربر دارا است . کولر گازی مدل MSZ-HJ25 میتسوبیشی دارای ظرفیت سرمایشی و گرمایشی 10000 بوده و مناسب برای مکان های کوچکی است که نیاز به یک سیستم تهویه هوای قدرتمند کم مصرف دارند . پنل داخلی این دستگاه که روی دیوار خانه نصب می‌شود از وزن و ابعاد مناسبی برخوردار بوده و صدای خروجی کمی را از خود تولید می‌کند و آرامش محیط را حفظ می‌کند . داخل پنل این کولرگازی میتسوبیشی فیلتر های چندگانه پلاسما ، ضد آلرژی ، ضد آنفولانزا ، ویتامین ث ، یون نقره ، آنتی فرم آلدهید ، 3M و مخافظ دوگانه بکار گرفته شده است که همه آنها به طور کلی تمامی ذرات ریز معلق در هوا که شامل گرد ، خاک ، ویروس ، ذرات آلرژی زا ، باکتری ، قارچ و . . . می‌شود را در دام خود انداخته و آنها را به طور کامل نابود می‌ساز و هوای فوق العاده تمیزی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد .

  • ۹۹/۰۱/۱۴
  • آقای قادری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی