اسپلیت میتسوبیشی

اسپلیت میتسوبیشی

اسپلیت میتسوبیشی

اسپلیت میتسوبیشی

  • ۰
  • ۰

کولرگازی مدل MSGK36/MUGK36 از محصولاتی است که باتوجه به امکانات و ویژگی هایی که دارد میتواند محیطی کاملا خنک را برای کاربر با بهترین کیفیت ممکن فراهم نماید . این دستگاه دارای ویژگی هایی همانند گاز مبرد R410A ، شرایط کارکرد در آب و هوای حاره ای ، کمپرسور روتاری ، برچسب مصرف انرژی A ، ظرفیت سرمایش 36000 ، قدرت پرتاب باد 15 متری ، توانایی کارکرد تا دمای 52 درجه سانتی گراد ، تروپیکال ، فیلتر نانوپلاتینیوم ، ریموت کنترل هوشمند ، جریان هوای وسیع و طولانی ، حالت سرمایش اقتصادی ، جنس ورق گالوانیزه یونیت خارجی صدای خروجی کم و . . . می‌باشد که در ادامه به مفصل به توضیح و بررسی این دستگاه خواهیم پرداخت ، باما همراه باشید .

کولر گازی مدل MSGK36/MUGK36 میتسوبیشی از محصولات خوش ساخت و باکیفیتی است که از طراحی ظاهری زیبا و ساده ای برخوردار بوده و میتواند با سایر لوازم های موجود در محیط همخوانی پیدا کند . این دستگاه دارای پنل داخلی بوده که روی دیوار نصب می‌شود و ابعاد آن 36x117x29 سانتی متر است که این ابعاد بسیار کوچک و جمع و جور بوده و وزن آن 18 کیلوگرم می‌باشد ، این وزن بسیار کم می‌باشد و این امکان را به کاربر می‌دهد تا بتواند دستگاه را روی هر دیواری که میخواهد نصب کند ، حتی دیوار قدیمی که مقاومت کمی دارد ! باتوجه به حالت انتخابی برای ایجاد سرمایش پنل داخلی فقط در بازه 39 الی 50 دسی بل صدای خروجی داشته که این میزا کاملا کم بوده و نشان دهنده این است که شما میتوانید از دستگاه هرزمانی که میخواهید استفاده کنید ، بدون اینکه آرامش دیگران را بر هم بزنید ، همچنین نشانگری روی پنل این کولرگازی میتسوبیشی وجود دارد که به شما گزارش کلی کارکرد را خواهد داد .

  • ۹۹/۰۱/۱۴
  • آقای قادری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی