اسپلیت میتسوبیشی

اسپلیت میتسوبیشی

اسپلیت میتسوبیشی

اسپلیت میتسوبیشی

  • ۰
  • ۰

کولرگازی مدل MSH-GF80

کولرگازی مدل MSH-GF80 یکی از سیستم های تهویه هوای است که علاوه بر توانایی تولید سرما میتواند هوای گرم نیز تولید کند و به خاطر دوکاره بودنش بین مردم از محبوبیت خاصی برخوردار شده است ، چرا که با خرید این دستگاه کاربر صاحب دو دستگاه خواهد شد.

کولرگازی مدل MSH-GF80

این دستگاه تشکیل شده از یک پنل داخلی که روی دیوار خانه نصب می‌شود ، پنل داخلی کولر گازی مدل MSH-GF80 دیواری به شکل زیبا و منحصر به فردی ساخته شده است و رنگ سفیدی که دارد کاملا خنثی بوده و میتواند با سایر دکوراسیون های داخلی هماهنگی داشته باشد ، پنل داخلی این دستگاه دارای ابعاد 120x238x325 سانتی متر می‌باشد که این میزان کاملا استاندارد بوده و نشان دهنده جمع و جور بودن پنل داخلی می‌باشد ، حداقل صدای تولیدی این دستگاه 37 دسی بل و حداکثر صدای آن 47 دسی بل می‌باشد که این میزان صدای ناچیزی بوده و هیچ لطمه ای به آرامش افراد خانه نخواهد زد ، همچنین وزنی که این پنل دارد 16 کیلوگرم بوده و تکنسین ها میتوانند راحت تر آنرا روی دیوار خانه شما نصب نمایند ، همچنین به خاطر وزن مناسب و سبکی که دارد روی اکثر دیوار خانه ها قابلیت نصب شدن داشته حتی دیوار هایی که مقاومت کمی دارند . پنل خارجی کولرگازی دیواری میتسوبیشی نیز که بیرون از خانه روی پشت بام و چهار پایه ای مخصوص نصب می‌شود دارای ابعاد 88x33x84 سانتی متر می‌باشد و وزن آن حدود 76 کیلوگرم است ، علت وزن بالای این پنل به خاطر وجود کمپرسور و بدنه مقاوم پنل می‌باشد . علت مقاوم بودن پنل همانطور که مشخص است به خاطر این است که بر اثر شرایط آب و هوایی همانند بارش باران و طوفان کمپرسور آسیبی نبنید و بتواند به خوبی کار کند .

کولر گازی مدل MSH-GF80 میتسوبیشی مناسب برای مکان هایی با شرایط آب و هوای معتدل می‌باشد ، نوع کمپرسور بکار رفته در این دستگاه از نوع روتاری است . کمپرسور روتاری یکی از کمپرسور های کم مصرف همراه با توانایی ایجاد هوای سرد و گرم بوده که حرکت چرخشی دارد و با این حرکت چرخشی که تیغه ها انجام می‌دهند گاز مبرد فشرده شده را با فشار بالایی به سمت لوله های خروجی می‌فرستند ، این کمپرسور از صدای خروجی کمی برخوردار بود و میتواند سالیان سال به خوبی کار کند .

  • ۹۹/۰۱/۱۴
  • آقای قادری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی